dissabte, 22 de novembre del 2008

Entrevista a... Àngel Darné

Àngel Darné "Nane" (1r capità)


“Un any més al club. Amb aquest ja són...”
No ho recordo. Jaja!!
Vaig començar la 88-89. D’això farà 21 anys.


“Ja ha fet història al club. Difícilment algú el superi. Qualsevol a la seva edat ja s’ho hagués deixat fa anys... Quines motivacions té per continuar jugant?”
Moltes. M’agrada molt jugar a futbol. M’agraden els meus companys. M’agrada passar-m’ho bé... Moltes.

“Lògicament vostè és i ha de ser el primer capità, s’ho ha guanyat. Li devia fer especial il·lusió aixecar la copa de campions de lliga fa dos anys.”
Possiblement ha estat el millor moment de tots els que he viscut jugant a futbol.

“Aquest any l’objectiu és la permanència (no?). Hi ha equip per aconseguir-ho, però com a capità, creu que ha canviat alguna cosa respecta l’any passat que fa que costi acabar d’arrencar?”
Si, la il·lusió del 1er any.

“Ara fa dos partits que l’equip ha guanyat amb bon futbol, ganes, intensitat... Què els hi diria als companys (i amics) per animar-los i continuar amb aquesta bona ratxa?”
Doncs que segur que ens ho passem més bé guanyant. O no?

“El segon capità és en Gerard. Falta el tercer. Mullis, qui creu vostè que hauria de ser-ho? Va per veterania? Per posició al camp? Per actitud?”
És una qüestió que haurem de decidir tots plegats, però no crec que sigui un problema. Que ho sigui el que més il·lusió li fagi.

“L’any passat només es van aconseguir 16 punts a la primera volta i ningú es preocupava... ara en portem 10 i sembla que l’equip no acabi de sortir de les posicions baixes... Creu que la segona volta serà millor que la primera? (S’ha de tenir en compte que el Joanetes és un equip que fa millors segones voltes)”
No tinc cap dubte de que la 2a volta serà molt millor, com sempre.

“No es cansa de què el “mister” busqui un lateral esquerra i esquerrà, si vostè i l’Adri ja poden complir en aquesta posició?”
No. Penso que en Pep farà molt bé si en troba un (però millor que jo, si no, no cal) i penso que l’Adri l’hi agrada més la dreta.

“Es marca algun/s objectiu/s personals a curt o llarg termini? Potser aguantar 1 any més?”
El meu objectiu és passar-m’ho bé com fins ara.

“Doni una exclusiva: Quan té pensat retirar-se? O ni tan sols li passa pel cap?”
És una “cosa” que no m’amoïna. No tinc cap pressa.

“Per acabar, podria pronosticar quina posició quedarà el Joanetes CF aquest any? (Recordem altres pronòstic: Pep 6ª a 9ª; Prat 10ª a 13ª...)”
Com ja vaig dir l’any passat, espero arribar a les últimes 4 o 5 jornades amb els deures fets, si això vol dir acabar 15è, ja està bé, però pronostico que acabarem 10-11.

"Gràcies per la teva atenció i fins aviat."

Divendres 21 de novembre de 2008,

Miquel P.C.